Vezi ce am reparat recent în Service-ul de Biciclete Electrice

Nici nu a început anul bine și deja am avut foarte multe lucruri la reparat în service-ul de biciclete electrice din Bistrița, așa că ne-am gândit să vă arătăm și vouă cu ce ne-am omorât timpul în ultima lună de activitate.

  1. În ultimul timp ajung multe biciclete electrice RKS MX25, MX35 la noi la service cu diferite probleme. Aceste biciclete electrice au fost achiziționate la prețuri mici din supermarket-uri și bineînțeles că la supermarket nu repară nimeni așa ceva… Noi le-am rezolvat pe toate cu plăcere.

2. Hoverboard-urile

Se cam încing vara și așa cum am anunțat si pe pagina noastră de Facebook, ne-am apucat să le reparăm, mai ales că nu mai e mult și vine sezonul lor. Avem în stoc controllere de hoverboard, baterii, senzori, etc, etc.

3. Diferite modele de trotinete electrice ajung la noi în service.

Una din cele mai interesante a fost un Joyor, foarte murdar, la care proprietarul, a vrut el să se joace cu luminile și nu i-au mai încăput nicicum firele înapoi, mai mult, a făcut și scurtcircuit prin cabluri. Mai mult timp ne-a luat să îi curățăm omului trotineta ca să ne dăm seama despre ce e vorba acolo.

Deci dacă ai Joyor și ești din Bistrița, ne băgăm să ți-o curățăm, apoi să ți-o reparăm și apoi să îngrămădim toate firele în spațiul mic care rămâne între baterie și controller :))

4. Sunt unele trotinete la care nu găsești piese nicicum… nu are rost să le dăm nume, cert este faptul că ne-am învățat să sudăm furci, bare hexagonale de virare, doar să le punem înapoi pe roți.

5. Motoarele Bafang

Sunt foarte la modă acum în România, așa că facem și revizii în special la cele Mid Drive 48V 750W care au reductor și din când în când trebuie gresat, schimbați rulmenții, uneori și coroana din poliamidă.

Bafang are și motoare HUB, tot cu reductor, ca și cel din imaginea de mai jos care a avut nefericitul eveniment de a i se reteza cablul. I-am schimbat cablul, din interior până la exterior după care i-am pus conectorul lui original, pentru că aștia au fost mai inteligenți și au făcut economie, nu au mai pus 3 senzori hall, doar unul cel mai probabil pentru indicator viteză, iar conectorul este diferit față de standard.

PS: despre schimbarea senzorilor Hall în motoare am mai scris și aici.

6. Am schimbat la o tricicletă electrică indicatorul de baterie

Din analogic în digital cu ajutorul unui voltmetru. Clientul nu era mulțumit de precizia acului „indicator de tensiune” și a dorit trecerea pe digital:

service triciclete electrice

7. Service scuter electric Yamaha

Am trăit să o vedem și pe asta, un scuter electric destul de vechi, marca Yamaha. Deși aparent părea a fi motor cu perii, am desfăcut tot ce se putea desface și am dat de un motor fără perii cu controller intern.

Foarte frumos lucrat, doar că avea o eroare care necesita montarea unui controller extern, însă clientul a decis să renunțe la lucrare din prisma costurilor. PS: Doar ca să desfaci motorul ai nevoie de cel puțin o oră…

Cam atât pentru astăzi, când mai adunăm 2-3 lucrări din service, vom facem din nou un articol cu aceiași temă.

Dacă ai ceva de reparat, poți trimite și pe curier la noi la service dacă nu locuiești în Bistrița.

7 comentarii la „Vezi ce am reparat recent în Service-ul de Biciclete Electrice”

  1. Am o bicicleta Smart de la Dainler AG.
    Am nevoie de cineva care sa aibă programul de diagnoza sa fac o verificare a bicicletei

    Răspunde
  2. Am si eu o bicicleta Gazelle EasyGlider pe care am cumparat-o cu baterie de hoverboard si fara display. Bicicleta avea adaptata acceleratie de scuter electric si folosea motorul din dotare . As vrea sa pot sa-i montez un display si sa folosesc asistenta la pedalare din fabrica.

    Cordial cu drag,

    Răspunde
  3. Va salut!
    Am o baterie cilindrica pentru trotineta care nu se mai incarca.Este de 24v si 10ah.Ati putea sa o modificati la 36v pastrand dimensiunea ei?

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.