Trotinetă my7010bk

Hai că ne-am apucat de reparat și trotinete electrice de „supermarket”… Adică acele trotinete care deja le găsești la toate supermarket-urile doar când vrei să le repari, nu gasești nicio piesă, niciun șurub, nimic în România.

Așa a fost și cu această trotinetă Myria my7010bk care a ajuns la noi destul de nasol. Avea senzorii hall din motor arși și de acolo proprietarul a continuat defectele, crezând că e defect controller-ul pe care l-a desfăcut, l-a pus înapoi dar nu a mai montat suruburile care strâng mosfet-urile si acestea s-au ars.

Așa arăta motorul dupa ce l-am dat jos de pe trotinetă

După ce am dat jos motorul si l-am pus pe tester pentru a verifica bobinajul și senzorii hall (dacă aveți nevoie de senzori hall de calitate găsiți aici), am desfăcut motorul, a trebuit să schimbăm și cablul pentru că după cum se vede era rupt și lipit de proprietar tocmai la ieșirea din motor și nu mai puteam fi siguri că o să iasă ok sau că o să țină și am schimbat cei 3 senzori.

Rezultat după înlocuire senzori Hall în motor

I-am pus și un controller universal de 450W, iar la montarea lui am observat cu stupoare că trotineta asta nu are nicio siguranță între baterie și controller, deci crimă curată.

I-am instalat pe +-ul bateriei un soclu de siguranță auto și i-am inserat o siguranță de 40A.

Despre Myria my7010bk

  • Trotineta merge bine după cu controller-ul universal de 450W de la magazinul online bimax.ro. (Nu știm cum mergea cu cel original, era cam micuț)
  • Are o bateri faină, de 48V și vreo 12Ah, litiu Ion.
  • Are un scaun, deși pare de fabrică, cu acel scaun trotineta este ilegală pe durm public…
  • Ghidonul cam instabil, la accelerare rapidă ai senzația că direcția o ia în stânga sau dreapta fără ca tu să virezi.

Dacă aveți trotinete Myria și nu aveți unde să le reparați, puteți apela la service-ul de vehicule electrice Bimax.

banner bimax

Categorie: Cum/ce facem?, Informatii
Taguri: , , ,
Data postarii: august 1, 2019

6 comentarii la articolul “Reparație trotinetă Electrică Myria MY7010 BK

  1. Hello Domnilor !
    Sunteti buni….reparati ce strica altii !
    Interesant articolul ! Felicitari !
    Eu nu am chef sa pun poze sa vedeti ce am facut eu !
    La o bicii 36V/21Ah motor 350W cu rotile mici am facut modificari radicale ! SPRINTER Brasov !
    Motorul din spate reamplasat pe fata,schimbata furca cu una de scuter de prin anii 80-90 solida ca sa asigure tractiunea pe fata !
    Am pus un portabagaj pe roata fata care este motoare si pe acest portbagaj am fixat acumulatorul !
    Am pus alta sea mai zdravana.
    Pe spate am montat o roata mare de 26 inc si am reamplasat pedalele mai jos deca erau cam cu 10 cm !
    Am montat al doilea portabagaj pe spate si pot cara cam 10-15 kg acolo !
    Am montat alte pedale cu alt ax….cel original cu foaia de 53 dinti era din duraluminiu si s-au dus dintii !
    Am bicla modificata cam din iunie 2018 si parcurg saptamanal 50-60 Km !
    Merge bine asa modificata !
    Inainte cu amandoua rotile mici nu puteam avea mai mult de cca 10Km/h indiferent cat de tare dadeam la pedale !
    Acum viteza mea este 25-30 Km/h pe modul acceleratie si dand la pedale !
    Ce parere aveti ?
    Cu stima !
    Vasile !

  2. Eu posed un triciclu cu motor electric de cca. 3 ani..Normal anual ar trebui să fac o revizie tehnică…sau să procur anumite piese..În Craiova nu există un service sau un atelier la care să pot apela..Când s-a defectat a m apelat la firmă care o distribuie care pe baza unor fotografi mi-a trimis piesele necesare…dar noroc că fiul meu care este economist de profesie, este foarte priceput are tot felul de scule, și a reușit să o repare, după ce a fdemontat-o de tot…Poate că și la acest capitol ar trebuit făcut ceva din respect pentru cumpărători..Este prea greu să otrimit triciclul la firma distribuitoare de la Bistrița Năsăud.
    Aștept un răspuns!. la mailul de mai sus..dacă credeți că aveți o soluție ??
    Cu respect !

    Nicu Dan Petrescu
    Craiova dolj

  3. Domnu Nicu Dan Petrescu !
    La Craiova exista o firma care produce biciclete Fat Bike electrice ! Eu am cumparat din Ploiesti o asemenea bicla in octombrie 2017 si dupa cam 3 luni s-a defectat controlerul !Magazinul care mi-a vandut bicla cu 4999 lei a primit-o si a trimis-o la Craiova pt reparatie in garantie !Dupa reparatie bicla a fost trimisa la Ploiesti cu Fan Curier-ul ! Bicla s-a evaporat pe traseu ! Mi-am recuperat banii si am ramas cu un gust amar de seriozitatea craiovenilor !Rusine lor !
    Deci vedeti poate luati legatura cu firma asta pt cauciucuri,camere,controlere,becuri motoare si eventual baterii Li-Ion !
    Succes !
    Cu stima !
    vasile !

Lasa un comentariu

Adresa de mail nu o publicam.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Cauta pe blog
Vrei sa primesti noutati?

bimax.ro
banner bimax
Articole populare
Social Media