Dacă anul trecut Z-tech a renunțat la modelul de bicicletă electrică ZT-11, anul acesta ne-a făcut o surpriză plăcută și a reintrodus-o pe piață, dar cu unele îmbunătățiri tehnice.
În 2014, ZT-11 a fost cea mai ieftină bicicletă electrică pe care o puteai achiziționa în România (nouă cu garanție, excludem SH-urile) dar cu capacități tehnice reduse.
De ce avea capacități tehnice reduse?
- Avea motorul la 24V;
- Baterie Plumb Acid de 24V;
- Posibilitate de a o folosi cu accelerație;
În general o bicicletă la 24V și cu roți mari cum a fost și ZT-11, consumă foarte mult curent la pornirea de pe loc, dacă se folosește doar accelerația.
Ce aduce în plus noul ZT-11 – Model 2016?
- Controller 36V;
- Baterie 36V;
- Motor 36V;
Cu aceste noi caracteristici, bicicleta electrică ZT-11 (modelul nou) face față și la pante iar autonomia îi crește semnificativ față de modelul anterior.
- Sistem asistare la pedalare cu 3 trepte – Cu această caracteristică, depășește caracteristicile chiar și clasicului ZT-08.
- Far și stop LED (accesoriile electrice sunt alimentate tot de la bateria principala care alimentează și motorul, iar cu cât au consum mai mic, cu atât mai bine pentru autonomie)
- Roți mari de 28” (crește foarte mult autonomia la folosirea în mod asistat la pedalare deoarece la o rotație a motorului, ai făcut deja mai bine de 3 sferturi de metru liniar.)
Cum vedem noi această bicicletă electrică?
Părerea noastră este că ZT-11 (Model 2016), trebuie comparată cu bicicleta electrică ZT-13 (video prezentare aici) atunci când se dorește a se achiziționa. ZT-11 este fratele mai mic a lui ZT-13, singura diferență tehnică între ele, este acumulatorul.
Dacă dorești o bicicletă cu acest design cu acumulator Litiu-Ion, alegi ZT-13, iar dacă dorești una cu același design, dar mai ieftină, alege ZT-11 cu acumulator Plumb-Acid (Deep Cycle, sigilat, fără întreținere, cu Gel).
cum scot limita de viteza la o bicicleta rabeneick
Nu ne spune nimic denumirea, poate niste poze ar fi de mai mare folos.