Schaeffler va produce o „bicicletă electrică” mai diferită

Dacă nu ați auzit de compania Schaeffler atunci aici o să fie locul unde aflați cu ce se ocupă. Conform site-ului oficial, produc o gamă largă de rulmenți și piese auto sub brandurile INA și FAG. Mai produc și sisteme de ambreiaj, amortizoare și sisteme de transmisie sub brandul LUK.

Deoarece văd viitorul transportului personal în mașini electrice și cu ajutorul bicicletelor electrice, s-au pus pe treabă și după multă cercetare, au scos un prototip pentru o „bicicletă electrică”.

schaeffler ebike
Sursa imaginii și fotograf: Schaeffler

Am pus între ghilimele tipul vehiculului (Schaeffler Bio Hybrid), deoarece nu seamămă foarte bine cu o bicicletă electrică clasică, fiind așezată pe un șasiu cu 4 roți. (Vezi și modelul Podride, tot cu 4 roți)

Dacă designul este unul futuristic, caracteristicile tehnice nu depășesc normele de încadrare pentru bicicletele electrice, tocmai pentru a putea fi conduse de oricine dorește.

Altfel spus, are în dotare un motor limitat la 250W (el având defapt 750W), viteza de asemenea este limitată la 25 km/h (pentru a se încadra la categoria bicicletelor electrice).

Autonomia este cuprinsă între 50 și 100 de km, în funcție de drum, viteză, vânt și stilul de „condus” și este susținută de un acumulator Litiu detașabil.

Schaeffler-Bio-Hybrid-fotoshowBig-44e01894-938940

Are două scaune, primul fiind ajustabil, iar al doilea este unul fix, gândit pentru transportarea unui copil. Bio-Hybrid are în total o greutate de 80kg, însă se dorește un progres, în jurul a 60 de kg. Roțile sunt de 24 inch, are 2m lungime și 85 cm lățime la care se lucrează pentru a se ajunge la 80cm.

Deocamdată există un singur prototip, urmând ca în 2017 să se producă aproximativ 40 de unități, care vor fi date în teste în orașele din sudul Germaniei, pentru a obține feedback cât mai repede și cât mai util.

Dacă doriți să aflați mai multe caracteristici despre acest vehicul, puteți intra direct pe broșura oficială a producătorului.

Concluzie

După cum vedeți, acest vehicul este dotat cu 4 roți, motor, acumulatori, și ați putea spune că seamănă mai mult cu o mașină decât cu o bicicletă electrică, însă caracteristicile tehnice o încadrează în categoria bicicletelor electrice și nu aspectul, de aceea nu este considerată moped, deci se conduce fără permis și fără înmatriculare.

Vezi și lista noastră de biciclete electrice care se aseamănă cu scuterele, dar se conduc fără permis.

2 comentarii la „Schaeffler va produce o „bicicletă electrică” mai diferită”

  1. consider ca este foarte util si necesar , in orase deplasarile scurte si lipsa locurilor de parcare , face in majoritatea cazurilor inposibila ajungerea in timp util la destinatie , nu mai vorbesc de persoanele mai in virsta la cari mersul pe jos este o munca grea !aceste vehicole trebuiesc dezvoltate , POPULARIZATE /pentru a invinge antipatia fata de ele /si cel mai important lucru; A LE COMERCIALIZA LA UN PRET ACCESIBIL TUTUROR , SI PENSIONARILOR !!!

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.