controller bicicleta electrica 36v

De câteva zile circulă, în special pe Facebook, un videoclip despre o bicicletă electrică ce seamănă mai mult a mașină, deoarece are patru roți și este complet închisă cu un material textil.

bicicleta mașină podride

Ideea îi aparține unui inginer de design din Suedia, pe numele Mikael Kjellman, care spune ca îi plac sporturile outdoor și bicicleta, doar că în zona care locuiește, nu o poate folosi foarte mult din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile.

Așa ia venit ideea de a construi un vehicul pe 4 roți care să fie defapt o „bicicletă” electrică și să poată fi folosită în orice anotimp și în orice condiție meteo.

Vă las mai jos două clipuri video care spun totul despre vehicul, ulterior voi prezenta puțin caracteristicile tehnice.

Primul clip video mi-a plăcut foarte mult pentru că mi-am dat seama despre performanțele vehiculului la urcarea pantelor, prezente peste tot și în România:

Cel de-al doilea clip mi-a plăcut pentru că acest vehicul electric poate fi folosit foarte ușor chiar și în anotimpul rece și fără probleme:

Date tehnice despre vehicul:

  • Lungime: 180cm;
  • Lățime: 75cm;
  • Greutate: 70kg;
  • Autonomie: 60km;

Roțile vor fi de 20” iar motorul de 250W (cel mai probabil unul fără perii). Viteza maximă va fi de 25 km/hm asta înseamnă că cel mai probabil se va putea conduce fară permis sau atestat și nici nu o să fie nevoie de înmatriculare.

Designerul a construit un prototip (cel din video), iar scopul lui este de a scoate pe piață un kit care să poată fi montat și transformat în PodRide.

Momentan proiectul caută finanțatori pe indiegogo și nu se știe când vom putea achiziționa produsul finit.

Interiorul produsului este unul minimalist, controlul tracțiunii se face cu ajutorul pedalelor și nu cu o accelerație clasică:

interior podride

Ce părere ai despre această idee?

banner bimax

Categorie: Nou în Industrie
Taguri: , ,
Data postarii: aprilie 17, 2016

2 comentarii la articolul “Despre bicicleta-mașină PodRide

  1. Este bună,merge exelent de bine,dar are niște incoveniente foarte mari și anume:
    1)-de ce se conduce cu picioarele (prin pedale)?
    2)-oare nu se poate face să se conducă cu mâinile (ghidon+acelerație), ca la muto-scutere electrice(triciclete electrice)?
    3)-de ce nu are 2 locuri s-au un pic de portbagaj în spate?
    4)-oare de ce lumea asta de pe planeta TERA, se împarte în 2 (cei cu picioare bune și noi persoanele cu diferite grade de handicap)?
    5)-cum se vede din videoclip acest nou proiect o să fie doar bun pentru prima categorie (oameni cu picioare bune), ceilalți nu-l pot folosi pentru că sânt DISCRIMINAȚI și mai rău ȘÂNTEM RENEGAȚI DE SOCIETATEA OAMENILOR FĂRĂ NICI UN GRAD DE HANDICAP, totul pentru voi, DAR NOI ….?

    1. Vă salut și vă mulțumim că citiți articolele noastre.

      1 și 2: Pentru că este un vehicul special conceput cu sistemul PEDELEC (punerea motorului electric în mișcare doar prin pedalare) și nu este destinat persoanelor cu dizabilități.
      3. Pentru că așa a fost proiectat, cu un singur loc (de aceea are asemănarea unei biciclete)
      4. Aici nu aș putea să vă răspund pentru că nu Bimax a făcut această lume.
      5. Vă rog să nu catalogați drept discriminare pentru că un proiectant dorește să construiască o bicicletă electrică care poate fi condusă de persoane fără handicap. Există alți proiectanți și alte companii care se ocupă și de sau doar de vehicule destinate persoanelor cu dizabilități. E ca și cum un surd s-ar întreba de ce se mai produce muzică…
      Ca și fapt divers, noi am prezentat chiar și o mașină dedicată complet persoanelor cu dizabilități, dar probabil nu ați apucat să parcurgeți articolul nostru despre Kenguru.

      Vă dorim zile cât mai luminate și fără de stres!

Lasa un comentariu

Adresa de mail nu o publicam.

Cauta pe blog
Vrei sa primesti noutati?

bimax.ro
banner bimax
Articole populare
Social Media