Scheme controller-e pentru biciclete electrice

Multa lume care detine biciclete electrice de foarte multi ani, sau cumpara una second hand, din neatentie si neglijenta poate defecta controller-ul. Daca sunteti in cautarea unui controller nou, gasiti aici.

Ce este controller-ul unei biciclete electrice?

Controller-ul este defapt unitatea centrala a unei biciclete electrice, de unde vin si pleaca toti conductorii electrici care fac parte din bicicleta respectiva.

Cum alegem controller-ul potrivit?

Inainte de a cumpara un controller trebuie sa cunoasteti cel putin trei lucruri importante:

  1. Tensiunea de alimentare (24V, 36V, 48V, 60V)
  2. Puterea motorului (250W, 350W, 500W, 800W, etc)
  3. Tipul motorului (cu perii sau fara perii)

Vezi aici un controller universal, bun la orice bicicleta electrica

Cum conectez controller-ul nou in locul celui vechi?

De cele mai multe ori controller-ul nou nu o sa aiba aceleasi mufe ca si cel vechi deoarece exista o varietate foarte mare de tipuri si producatori, insa cu ajutorul a catorva informatii de mai jos si scheme, cu siguranta veti reusi sa faceti motorul sa se invarta.

Pasi pentru a conecta un controller corect:

  • Primul lucru pe care trebuie sa-l faceti este sa identificati cele trei alimentari ale motorului, care sunt de obicei 3 fire groase si cu un papuc in varf la fiecare.
  • Al doilea lucru important este sa identificati pe controller mufa cu 5 fire care trebuie conectata tot la motor, fiind destinata senzorilor hall. In general aceasta mufa are culorile la fel cu cea care iese din motor.
  • Trebuie identificata mufa de alimentare a controller-ului care este formata ori din doua fire, unul rosu si unul negru, ori din o mufa cu 3 fire, doua rosii si unul negru (in acest caz un fir rosu se leaga direct la + de la baterie si celalalt fir rosu tot de la + dar se trece prin contact, daca aveti asa ceva pe bicicleta). Cel negru le leaga, categoric la minusul bateriei.

In continuare v-a trebui sa identificam acceleratia daca o avem pe ghidon. De obicei pentru acceleratie trebuie sa avem o mufa cu 3 fire, pe care faca masuram intre capete ar trebui sa avem 5V, dupa ce controller-ul este alimentat.

Restul de fire sunt accesorii, afisaje, etc.

Cateva scheme cu legaturi pentru diferite controllere.

Mai jos gasiti cateva tipuri de controller-e cu scheme si culori pentru a le lega corect.

  • Schema 1:

schema legaturi controller bicicleta electrica

  • Schema 2:

schema controller e bike

  • Schema 3:

culori controller bicicleta

  •  Schema 4:

schema controller

De unde cumpar controller nou?

Un controller nou puteti cumpara direct de la noi, de pe magazinul online bimax.ro, din sectiunea Controllere, avand in stoc o gama larga de astfel de componente, pornind de la 250W putere.

INFO: Noi oferim manuale de utilizare în limba română pentru controller-ele comercializate!

208 comentarii la „Scheme controller-e pentru biciclete electrice”

  1. va salut.au mai aparut controlere universale de 36-48v in stoc? caci v-am sunat si nu mai aveati. . la sfarsitul lunii plec in concediu m-ar interesa unul si cat mai urgent impreuna cu manerul de acceleratie

    Răspunde
  2. ma inereseaza un controller fara limitator de viteza pentru ca aceste controllere nu invart motorul decat pana la 35 km /h,sau daca se pot modifica.

    Răspunde
    • Ce tip de motor electric: Cu perii sau „in roata”, dar atentie peste 24 Km/h trebuie sa fi posesor de carnet conducere.
      La ambele variante blocarea se face electronic. Ex.la alimentare cu 36 V blocarea se face la 31v +-1v, si are acelasi efect ca contactul de la frana de mana.Se pot face si alte artificii mecanice , depinde variante model.
      Danis

      Răspunde
      • Salut! Am un motor de 250W in butuc roata spate, geared. Imi taie asistenta la 31 km/h . Ce se poate face ca sa nu mai am problema asta? Pe LCD am scos limitarea aia de 25km/h. Banuiesc ca are ceva sensor de rotatie direct in butuc, pentru ca daca setez dimensiunea rotii la 22″ sau 28″ – viteza reala la care imi taie asistarea electrica este mereu aceeasi – 31 km/h indifferent de viteza indicate pe LCD. Ce s epoate face?

        Răspunde
    • Ce face aceasta bicicleta in plus fata de alta bicicleta electrica?
      E cu senzori hall, fara?
      Acest controller functioneaza atat la motoare cu senzori hall cat si la cele fara.(motoare brushless).

      Răspunde
  3. Buna ziua vreau si eu un controler pentru o bicicleta electrica are partea de comnanda exact ca acea poza care o aveti atasata in sch 3, este la 24 v, si doresc si un incarcator la ea

    Răspunde
  4. Buna ziua,
    Am o bicicleta Sparta Ion M-Gear si nu-i mai functioneaza controlerul. Din motor iese un cablu cu 3 fire nimic altceva, ce fel de controler ar trebui sa folosesc si as vrea sa stiu daca, comanda originala de pe ghidon as putea sa o folosesc daca schimb controlerul?
    Multumesc si o zi buna!

    Răspunde
  5. Salut,
    Felicitări pentru informațiile utile pe care le pui la dispoziție prin intermediul blogului.
    Pentru o bicicleta de oraș, cu roti pe 28, ce motor de 36v recomanzi pentru tracțiune fata?
    Mulțumesc,

    Răspunde
      • Am o bicicleta Sachs Elo Deluxe cu motor fix de 250w la 36v, are insa o problema la electronica, probabil controller sau sistemul de comanda al controlerului sau senzor. Desi afisajul functioneaza, arata viteza, km parcursi, nivel baterie, schimba modurile de asistare (pe ecran) si atat, motorul nu porneste.
        Din acest motiv probabil o sa trebuiasca sa ii schimb electronica si sa pun una universala.
        Motorul are cele 3 fire groase (corespund si culorile) si inca 6 subtiri, cel in plus cred ca este pentru indicatorul de viteza.
        Am senzor la pedale, la frana de mana de pe fata si un senzor la prinderea butucului spate.
        As vrea un controler care sa mearga si cu baterii cu Pb, sa mearga si in mod accelearatie, sa poata fi cuplat la ceva ecran care sa imi indice si viteza, eventual sa suporte si un motor mai mare. Care crezi ca ar fi cel mai potrivit?
        Merci

        Răspunde
  6. Salutare mi-am cumpărat o roata cu motor de 48v împreună cu controler ce se potrivește, nu reușesc sa îl fac sa se învârte sa fie problema de la baterie ea fiind de 36v ? Va mulțumesc

    Răspunde
    • Binenteles. Controller-ul are o protectie la tensiune mica pentru a nu deteriora bateria. cand ajunge la ~ 41V tensiune de iesire in baterie, controller-ul nu mai actioneaza motorul. deci dvs aveti 36v, mult mai jos decat sa poata functiona.

      Răspunde
  7. Undei limitatorul la scuter ztech 9nu merge mai tare de 20 km pe ora el are pana la 35si nu merge va rog sami spuneti ce este de facut scuterul e nou

    Răspunde
  8. Am un motor cu perii 36v. 40amperi1125vati ce controler recomandati? Vreau sa fac o bicicleta electrica motorul e de la o masina de spalat dusumeaua

    Răspunde
  9. Buna ziua,

    Am o bicicleta electrica ZT-9 Premium achizitionata de la dvs.
    Capacitate baterie 20 Ah, Voltaj baterie 48V, Putere nominala motor 250-500W, Motor fara perii, Numar baterii 4X.

    Dupa o reincarcare a bateriei acceleratia nu mai reactioneaza, nu mai porneste motorul.
    Mentionez in schimb ca bordul se aprinde normal si imi indica normal ledurile de baterie incarcata…
    Deasemenea semnalizarile functioneaza atat vizual cat si acustic iar farul si stopul din spate deasemenea functioneaza normal.

    Puteti sa-mi confirmati daca Controllerul este defect sau cauza este de alta natura?

    Va multumesc anticipat pt raspuns

    Răspunde
        • Ok, este recomandat sa faceti urmatorul test:

          1. Sa vedeti daca merge asistata (adica sa porniti din pedale si sa vedeti daca in timp ce pedalati porneste motorul)
          2. Daca nici dupa testul 1 nu merge, si nici dupa testul cu cricul, se face urmatorul test: se apasa pe rand cate un maner de frana si se urmareste stopul din spate daca lumineaza mai tare in timpul actionarii manerelor. Manerele de frana au contact electric si e posibil ca unul din ele sa fi ramas blocat. Se pot deconecta contactele electrice din zona bordului deoarece au conectori acolo si pe urma veddeti daca de aici era sau nu problema.

          Va rog sa ne contactati si pe contact@bimax.ro cu niste date de contact pentru ca nu v-am gasit inregistrat in fisele service dupa nume doar.

          Răspunde
          • Daca fac legatura direct motor baterie si un întrerupator pentru pornire se poate întîmpla ceva va multumesc…

      • buna ziua,ma numesc badea gheorghe,sant din drobeta tr severin, in 2016 in luna iulie am achizitionat o bicicleta scuter ZT-9 PREMIUM,,am mai scris catre dvstra problema ce o intampin,,din ledurile rosi ce arata tensiunea nu imi indica decat 2 ,ledurile albastre imi indica viteza la 3 adk 25 km ,,nu stiu daca este normal cand cobor pe o panta cu contactul luat sa se aprinda toate ledurile,adk cele care mai se aprind,este normal ca roata din spate sa se incalzeasca cand urc o panta,,,?? acelaratia de cand a venit bicicleta merge sa zic in 2 trepte,,,in concluzie rotind in jos fac cursa pana la jumate si dupa aceia cupleaza prima treapta,,este normal ca dupa ce incarc bateria full ,urc o panta si cand duc accelaratia la ultima treapta curentul scade brusc si mai ramane aprinsa o bulina rosie,,multumesc

        Răspunde
        • Buna ziua, hai sa le luam pe rand.
          1. nu stiu la care leduri rosii va referiti deoarece sunt mai multe variante de bord pentru zt-09. Insa o versiune de care imi amintesc avea vreo 5-6 leduri din care 2 rosii, 2 galbene si doua albastre sau verzi. Cele rosii stau tot timpul aprinse, doar celelalte se sting. Cand raman doar cele rosii aprinse ar trebui incarcata cat mai urgent bateria.

          2. Este normal sa va indici doar pana la 3, fiind BICICLETA ELECTRICA ASISTATA, limitata la 25 km/h pentru a circula fara permis.

          3. Cand coborati o panta, motorul se comporta ca si un generator, va incarca bateria, de aceea se aprind ledurile.

          4. Este absolut normal sa se incalzeasca motorul cand il supuneti la cuplu mare.

          5. E normal sa scada tensiunea cand urcati pante deoarece curentul folosit este mult mai mare decat daca ati merge pe drum drept. Noi nici nu recomandam sa se urce pante fara asistare. Oricum, dupa urcarea pantei, tensiunea in baterie revine la normal. Binenteles ca poate sa scada daca panta este lunga…

          Răspunde
  10. Buna ziua. Pot sa va trimit foto cu un controler 36 v si cu roata, iar dvs. sa-mi spuneti conexiunile ?…Pentru ca nu se potrivesc culorile de la nici o schema ( sau e ars controlerul)…cu toate ca am niste tensiuni prin mufele lui.

    Răspunde
  11. Buna ziua! Am o bicicleta marca Cortina (Olanda) cu acumulator de 36 v si 11 AH. Am bagat un alt incarcator si am blocat controlerul. In momentul de fata cand bag incarcatorul original, nu mai vrea sa incarce. Aveti solutii de reparatii ori gasesc la dvs. in controler care sa se potriveasca. Mufa de incarcare este cu 5 fire si tot cu 5 fire este si mufa care iese spre comenzile bicicletei. Va multumesc!

    Răspunde
    • Încărcarea bateriei nu prea are legătură cu controllerul. Posibil sa va referiți la bms-ul bateriei care sa va blocheze portul de încărcare. Trebuie verificata tensiunea bateriei pentru a merge mai departe cu constatarea. Daca nu găsiți un specialist in zona dvs, puteți trimite la noi prin curier și va ajutam.

      Răspunde
  12. Buna ziua. Am si eu o intrebare referitor la legăturile care ies intr-un controler.Am achiziționat unul de 36 v,15 A , tip 2 brushless, dar schema de legare nu seamana cu nici una din cele 4 de pe bloc. Are o mufa cu 6 pini cred pt leg. la display,nu stiu de ce 6?, una cu 4 ,care pe lîngă cele 3 colorate alb,negru ,rosu,are si galben, si una cu 3 fire,ros,negru,verde ,care presupun ca e cel de accelerație. Astea sunt cele pe care nu le pricep,restul sunt motor cele trei,hall cele 5, low break, schimbare sens 2,alimetare2, iesire36 v 2. Întrebarea mea cea fierbinte e oare care din cele 6 fire ale displayului(led 3 sau 5) trebuie unite pt ignition. Mentionez ca unul dintre cele 6, are 36v pe el la alimentare ,e de culoare mov restul sunt ros,negru masa, alb ,galben, verde . Galben si verde vin de pe plăcută circuit din acelasi loc. Fara display se poate sa nu reusesc sa-pornesc? Sau poate trebuie unite mai multe fire de la display pt pornire?

    Răspunde
  13. Buna ziua. Am cumparat controlerul E 80030 A de la dvs. Am o nelămurire. Am o mufa cu trei fire,rosu,verde,negru care nu exista in manualul descărcat. Si una in minus,cea pt marsarier . Cea cu trei sa fie oare cruise controlul sau legaturi la lcd panel?

    Răspunde
  14. Va salut! As vrea sa stiu cum trebuie sa reacționeze motorul brushless la high break daca aplicăm 5 v pe fir la controler si daca tensiunea trebuie sa fie din exterior si masa?

    Răspunde
  15. Buna ziua !!!dețin un scuter electric e-scuter,pe 24 de volți motor de 250w,și nu mai funcționează…controlerul are pini direct pe el și firele au papuci care se înfige în pinii controlerului…am scos papucii sa pot da controlerul jos de pe scuter sa lipesc un fir care venea de la alimentare…când am pus controlerul la loc nu a mai funcționat nimic…menționez că înainte să l dau jos funcționa doar farul și semnalizările…este posibil sa se fi ars controlerul???

    Răspunde
  16. Buna seara. Am un kit de bicicleta electrica cumparat din china si treb sa ii schimb controllerul. Pe el nu scrie nimic, aveti idee cum pot afla amperajul maxim al controllerului. Bateria e de 48v 12ah si motorul 500w.

    Răspunde
  17. Buna seara.Din luna august 2017 sunt fericitul posesor al unei triciclete ZT 15 B.Pentru mine,persoana cu handicap locomotor,este un ajutor de nedescris.Il folosesc zilnic pe langa casa,iar saptamanal fac un drum in oras (stau la 10 km de Cluj,deci un drum „la oras” dus-intors e de 20 km plus cat mai umblu prin oras).Din august pana in prezent am parcurs aproximativ 1200 km fara probleme.Sunt super-multumit de ea,dar am remarcat si niste neajunsuri (si ajung si la controler,ca doar e sectiunea dedicata acestora).Cel mai mare neajuns (as zice o scapare de proiectare) este lipsa unui scut pe sub componentele electrice de sub scaun.Daca fac un drum dupa o ploaie si e umed carosabilul,se murdareste intr-un hal fara de hal (se umple spatiul acela cu noroi,de nu se mai vede niciun fir,bateriile,etc).Periodic trebuie sa scot portbagajul si sa curat tot-tot-tot.Astazi,curatind din nou,am vazut ca la controler sunt cateva mufe neconectate ( banuiesc ca sunt pentru ceva extraoptiuni,pentru ca toate butoanele functioneaza ).In manualul de utilizare al ZT 15 B nu se specifica modelul controlerului,deci nu am cum sa stiu ce fire sunt acelea.Rugamintea mea este sa -mi spuneti modelul exact de controler cu care vine echipata tricicleta,eventual sa postati un manual de utilizare cat mai detaliat,etc.Firele seamana cu cele din schema 4,dar cu mici diferente.Am o mufa cu un singur fir albastru- inchis(nu cu doua ca in schema),am doua mufe cu cate un fir alb si o mufa cu 3 fire (maro+portocaliu+verde deschis) si o mufa cu doua fire( rosu+negru) toate astea atarnand si balanganind pe-acolo.
    Circuland prin traficul aglomerat din Cluj,se mai intampla sa-mi dea prioritate cate un sofer.Ca sa le multumesc,trebuie sa dau din cap sau sa ridic o mana de pe ghidon sa le fac semn.Se simte lipsa unei „avarii” cu care sa multumesti,ca la masini.Daca sunteti amabil sa-mi spuneti cum se poate conecta o semnalizare de avarie,v-as fi recunoscator (ma gandeam sa pun pe comutatorul de faza lunga,ca oricum nu circul noaptea sa-mi trebuiasca).Cu astea,va multumesc pentru rabdarea cu care (cred)ca ati citit compunerea mea,va doresc o seara placuta si astept raspuns la dilemele mele ( in limita timpului dv disponibil ).Cu stima,Denes

    Răspunde
    • Ne bucuram ca va ajuta tricicleta foarte mult. Acele fire trebuie neaparat sa ramana asa deoarece sunt pentru niste functii pe care zt-15-b nu le are sau nu are nevoie de ele. Doi dintre conectori sunt pentru alarma cel mai probabil iar altii doi care ii puteti impreuna va rog sa nu ii impreunati deoarece o sa introduceti 48V pe toata partea de iluminat, care este la 12V. Cel mai bine le lasati asa.

      Cu partea de avarie va poate ajuta cel mai bine un electrician auto deoarece, trebuie facute modificari pe instalatia electrica si nu e ok sa le faceti daca nu lucrati in acest domeniu deoarece riscati sa deteriorati altceva cel mai probabil.

      Daca totusi doriti sa faceti dvs, va puteti documenta de aici. Principiul de functionare este acelasi indiferent de tipul vehiculului.

      Răspunde
      • Multumesc frumos pentru raspuns .Cu siguranta modificarile pentru avarii vor fi facute de un specialist,nu de mine,doar ca cei cu care am vorbit pana acum aveau retineri pentru ca nu au mai lucrat pe asa ceva,doar pe masini.Va multumesc din nou si va doresc o seara placuta.Cu stima,Denes

        Răspunde
  18. buna sunt petru am o bicicleta electrica marca prima made in italia motor 250w 36v . defect controler a luat foc va rog o ide , din motor es 4 fire groase ce controler as putea folosi.multumesc

    Răspunde
  19. Buna ziua
    am o problema cu un scuter electric ,cand rotesc acceleratia la max motorul are fluctoatii de viteza(se tureaza si se reduce fara sa misc
    acceleratia)?

    Răspunde
  20. Am un scuter TUV E-MARK APPROVAL 24V-250W si nu mai functioneaza controlerul pentru a putea comanda din acceleratie. Cand fac legaturile la motor el si porneste fara a-l putea opri decat daca ii scot mufele de alimentare. Am masurat tensiunea la pinii acceleratie de pe controler si e ,,0„. De ce oare? Motorul este MT 1016 dar nu imi este clar daca este cu perii sau fara. Mentionez ca are numai doua fire de intrare negru si rosu. Ce ma puteti sfatui?

    Răspunde
  21. Miti spune :
    Am o bicicleta electrica Cobra Range. Are o acceleratie de mana ( clapeta ), care limiteaza viteza la max. 6 Km / h, atunci cand nu se pedaleaza. Cum pot debloca limitarea acestei viteze „cu frana „, cum se spune in „Descriere” facuta de vanzator. ( vanzatorul nu stie ) ?
    Multumesc !
    P.S.
    Am carnet de conducere auto.

    Răspunde
    • Incercati asa: Trageti frana si rotiti la maxim acceleratia. le tineti asa pe ambele si pe urma puneti contactul la bicicleta. tineti tot asa timp de 10 secunde cu contactul pus dupa care luati contactul, lasati frana si acceleratia si ar trebui sa dispara limitarea.

      Răspunde
  22. Buna ziua
    am un scuter electric ,problema cu care ma confrunt este,
    cand actionez acceleratia porneste motorul si incepe sa se tureze si sa se reduca singur,
    care ar putea fii problema?

    Răspunde
  23. Buna ziua,

    Detin o bicicleta Wayel Futura, marca italiana, cu cardan si motor roata fata model 8 FUN de 250. Bicicleta este pedelec (asistare la pedalare). Imi puteti spune daca poate fi scoasa limitarea de 25 km/h si cum pot face asta?

    Multumesc.

    Răspunde
  24. Salut
    Am o tricicleta zappy si am gasit firele de phase motor era conectat verde cu galben si galben cu verde iar albastru cu albastru. Este corect asa ? Am vazut si o schema pe internet in care tot asa arata …. cand pun contactul bicicleta invarte roata invers ca si cu ar merge in marsarier. Imi puteti da o schema exacta cum se conecteaza fire le (care cu care)

    Răspunde
    • Cel mai probabil daca tricicleta a functionat in aceasta „schema” de culori, asa trebuie sa fie legate. Merge inapoi probabil din cauza functiei de mers inapoi care a ramas blocata.

      Răspunde
  25. Am un controler pentru motoare fara perii de 60v si 1000w, daca si cum l-as pute utuliza si cu o alimentare de 48v ? Un controler
    pentru motoare fara perii alimentat
    cu polaritatea inversata mai poate fi recuperat, sau cere altul? Multumesc pentru raspuns.

    Răspunde
  26. Buna ziua. Am o intrebare va rog. Daca se poate. Cum functioneza sau ce trebuie sa se intample, cand legam eabs-ul de la controlerul bicicletei? cum trebuie sa functioneze frana electrica presupun. Va multumesc.

    Răspunde
  27. Buna ziua ! Am un motor imortor si as vrea sa il fac mai rapid .Ce as putea sa fac sa scap de bariera de 25km/h fara a deteriora motorul? Multumesc!

    Răspunde
  28. Buna seara domnilor – Bimax,
    Am primit o bicicleta PEGASUS 24v 9Ah – baterie Ni – Cd , cam obosita !
    1 – Intentionez sa pun in loc o baterie Li – Ion de 36v 11,6 Ah – Nou – CE SANSE AM ? Pot face o cadere de tensiune de la 36v la 24 v ???
    2 – Intentionez deasemenea sa o transform din Pedelec in comanda cu acceleratie !

    Va rog sa ma ajutati in acest sens , cu o lista de materiale , scheme , etc , si desigur piesele necesare !

    Răspunde
  29. Salutare ! Am achizitionat recent o trotineta electrica MYRIA MY7010BK .E destul de ok..dar ma inerveaza ca merge doar cu 24km/h…ma poate ajuta cineva cu un sfat? Sa anulez limitatorul ? cum ? sau exista alta varianta? Din ce am vazut..are o intrare USB la modulul de acceleratie….Multumesc !

    Răspunde
  30. Buna ziua !
    Va rog am o problema…am o bicicleta electrica cu motor 36V si 350W !
    A mers f.bine 6 luni.Acum am urmatoarea defectiune …..nu mai porneste motorul când dau la pedale si ating viteza de 7Km/h si de multe ori trebuie sa decuplez panoul de comanda si apoi sa-l recuplez !Apoi când am peste 15…20Km/h si când nu mai dau din pedale….trebuie sa astept pana viteza scade la 7Km/h ca sa recupleze motorul !
    Este osibil ca defectiunea sa fie din pedelec ?
    Nu ma asteptam sa apara aceasta defectiune dupa numai 6 luni !
    Va multumesc mult pentru raspuns !
    Cu stima !
    Vasile

    Răspunde
  31. Am luat de la d-voastră o tricicleta electrica zt-15b cum pot sa scot limitatorul de viteza am verificat și acele 2fire albe sunt deconectate ce trebuie sa fac?

    Răspunde
  32. Cum pot știi daca accelerația este buna?
    Dintr o data s a oprit si accelerația nu funcționează.
    Aștept un răspuns urgent
    Ps: nu stiu ce model este …
    Chopper ,scuter electric …habar n’ am 🙂
    In cazul in care este defecta accelerația as vrea sa comand de la dvs…si sa imi spuneți si ce model trebuie
    Mulțumesc

    Răspunde
  33. Buna cine stie am o trotineta razor e300 imi face figuri la incarcare nu mai incarca este de 24 v 250w cine piate sa mi recomandeze unde gasesc unul matorul este cu peri va rog cine ma piate ajuta sunt persoana cu handicap fizic si depind de ea multumesc

    Răspunde
  34. Am o bicicleta electrică ALU-REX ;este pedelec și ași vrea să o transform în bicicletă cu mers continuu ;motor 25ow/24v; bicicleta are accelerație.

    Răspunde
  35. Buna,am o bicicleta cu un motor de 36 v cu perii,nu merge motorul decat daca dau din pedale,se poate anula acest senzor sa functioneze fara a mai misca pedalele?Multumesc!

    Răspunde
  36. Salutare, la a mea bicicleta Moveyourlife UMB-3 URBAN s-a ars controlerul, de fapt dă o eroare 24 pe display. Îmi recomandați un controler? Bicicleta este asistata nu are accelerație, pot lega senzorul pedalier la noul controler? Sau pot sa îi pun accelerație? Doresc o informație sa știu ce comand de la dumneavoastră. Motorul este de 42v și 250W.multumesc

    Răspunde
  37. salut, am luat de la dvs controller-ul universal de 450W la 36-48V plus acceleleratie. Am o bicicleta cu motor fara senzori hall, intrebarea este, se poate porni direct de pe loc din acceleratie? in prezent doar trebuie sa o pun putin in miscare si apoi functioneaza ok. Dar mi-ar placea sa pot pleca de pe loc si fara sa pedalez.
    Intrebarea a 2-a, treapta 1 de franarea taie acceleratia si treapta 2 nu face nimic (mov singur la 5V). NU trebuia sa franze folosind motorul?

    Merci!

    Răspunde
    • Nu ai facut initializarea de sens de aia nu pleaca de pe loc singura. Vezi in manual cum se face si ai rezolvat problema.
      2. Acele mufe pentru franare nu au legatura cu ce spui tu. Acele mufe se folosesc doar pentru a opri tensiunea in motor cand franezi. Nu au frana regenerativa, cea care franeaza prin motor si incarca bateria.

      Răspunde
  38. Am o bicicleta electrica cu motor de 250w si 36 v. Ma interesaza daca pot pune o baterie de 48 v si daca pot anula limitarea de 25 km/ora. Mentionez controlerul se afla in baterie .

    Răspunde
  39. ZT 09 ..Cum desfac senzorul de pedala, trebuie sa scot tot axul ??……ce chei trebuie sa folosesc ? Este corect sa fie montat pe partea rotii dintate ?? in filmuletul dvs era pe partea celalta ( stanga ) Ma gandesc ca rotita cu magneti s-a rupt intrucat , fiind pe partea cu lantul , acesta a angrenat pietricele sau alte gunoaie de pe drum. Ma mir ca a crapat in timpul mersului intrucat nu dadeam din pedale. Senzorul cumparat de la dvs are 5 magneti……..am avut impresia ca cel vechi avea mai multi. Aveti o adresa cu service specializat in Campina ??? multumesc…

    Răspunde
    • Senzorii cu disc cu magneti intotdeauna sunt montati pe partea cu foaia de angrenaj. Doar in cazuri rare este montat pe cealalta parte! Nu cred ca e articolul potrivit pentru a discuta despre mecanica…

      Răspunde
  40. Buna ziua. Am cumparat un scuter Ztech ZT 20 .
    Merge maxim cu 24 km/h
    Nu merg modurile de pe manerul din dreapta. Apas pe butonul cu MOD si nu face nimic. Normal trebuia sa mareasca viteza .
    Cum pot sa maresc viteza si sa activez modurile ?
    Multumesc.
    Astept un raspuns.
    PS: Am permis categoria B.

    Răspunde
    • Nu te ajuta cu nimic faptul ca posezi permis conducere. Depasind viteza de 25 km/h incalci alta lege, dar asta nu e treaba noastra. Ca sa maresti viteza trebuie sa ajungi la controller pentru a identifica limitatorul.

      Răspunde
  41. Am o bicicletă electrică Yamaha cu asistare la pedala de la o vreme numai funcționează motorul cu toate că am bateria încărcată la 24volti am schimbat și bateria dar nu funcționează sunt 3leduri ce indică încărcarea bateriei este full la pornire după 10 metri pilpaie ledurile de la full se aprinde ultimul led de pepupitru că și cum nu aș avea baterie încărcată nu știu ce este defect

    Răspunde
  42. Buna ziua.
    Am o trotineta cu Motor: HUB Brushless – 52V, 600W, brushlessBaterie: 52V, 15.6 Ah, Litiu-ion, Controller: Smart Stable – 52V / 25 Ah.
    Ce as avea nevoie sa mai conectez inca un motor?
    Am nevoie de inca un controler pentru al doilea motor?
    Sau se pot conecta 2 motoare pe acelasi controler?
    .Cat imi va scade autonomia daca conectez ambele motoare.Trotineta este destul de grea are in jur de 23 kg. Roti pe 10″ cauciucuri cu camera.

    Va multumesc.

    Răspunde
    • Aveti nevoie de inca un controller, iar daca controller-ul comunica cu un display atunci este si mai complicat pentru a le sincroniza. Mai aveti nevoie de un splitter de semnal. Daca nu are display, atunci e mai simplu, inca un controller legat la aceiasi acceleratie. Autonomia va scadea in functie de drumul pe care circulati: daca circulati pe drum drept: 10-25%. Daca circulati pe panta scade si pana la 50%.

      Răspunde
  43. Buna ziua .
    Va rog sa ma ajutati cu o informatie: am primit o bicicleta electrica Nilox DOC EBIKE X1, putere totala motor 250 W, tensiune alimentare 100- 220 , asistata la pedalare, nu are display – doar un buton de pronire si trei leduri care indica nivelul bateriei, si vroiam sa va intreb daca se poate pune un controller (daca da ce fel de controler – nu ma pricep deloc la electronica) pentru a nu mai pedala incontinuu.
    Va multumesc !

    Răspunde
  44. am si eu o bicicleta velocity cu baterie de 36v asistata la pedale cu senzor si cred ca este limitata la viteza la o panta cand prind viteza mare se opreste motorul si incetineste viteza se poate scoate limitarea sa coboare cu viteza mai mare am permis cat b multumesc frumos astept raspuns?

    Răspunde
  45. AM SI EU O BICICLETA SPECIALIZED JETT,SI NU MAI PORNESTE MOTORUL ESTE DE LA MXUS,AM FOST CU EA LA SERVICE SI MIAU SPUS CA ESTE DE LA SENSORUL PAS,AM FCT COMANDA LA DVS DE SENSOR SI AM REVENIT LA SERVICE,,CIND AU VERIFICAT MAI BN,,AU INCERCAT ROATA PE CARE ESTE MOTORUL,INVIRTINDO IN SENS OPUS SI SE INFRANA CU SISTEMUL PORNIT,LA CARE MIAU SPUS CA ARE CEVA LA CONTROLER,,EU AM UN CONTROLER KT36ZWS DE LA MAXUS DE 36V CU 17AH,AM CUMPARAT ALT CONTROLER DE 36V CU 17 AH DAR FIRELE DE LA CEL NOU NU SINT LAFEL CU CELE DE LA CEL VECHI,SINLA DISPLAY CEL VECHI ARE 5 FIRE IAR CEL NOU ARE 3,,NU STIU CUM POT PROCEDA,,,MA PUTETI AJUTA VA ROG FRUNOS

    Răspunde
  46. Buna ziua – Sunt posesorul unei triciclete ZT 15 B si asi dori sa maresc viteza de rulare peste 25 km.pe ora cum pot elimina limitatorul astept raspunsul dvs. Va multumesc

    Răspunde
  47. Buna ziua. Am controlerul si roata( motorul ) de la o bicicleta electrica. kt40-75svprcld-nkt08 . Nu reusesc sa identific 3 dintre conectori… rezistenti la apa. Unul circular cu 8 pini… banuiesc ca vine la LCD si 2 , mama si tata, cu cate 3 pini, se potrivesc la conectare manuala. Ma intereseaza daca aveti piese pentru a aduce in stare de functionare acest controler. Multumesc

    Răspunde
  48. Bună ziua,
    Am o bicicleta electrica de la pegas, mai precis renumitul Partizan.
    Va spun sincer nu sunt foarte mulțumit de ea, drept urmare vreau sa ii fac ceva modificări:
    1. Înlocuirea controlerului / eliminarea / modificarea limitării de viteza. Ei zic că trebuie să prindă maxim 25km/h – MINCIUNA – abia prinde 18km/h – pus pe tester (eu am doar 65 kg). Daca pot sa ii scot de tot limitarea as pune totuși un buton care sa permită limitarea vitezei la nevoie
    2. Instalare semnalizare – am achiziționat semnalizare și stop ( o banda cu leduri special făcută pentru biciclete electrice).
    3. Înlocuirea bateriei cu un de capacitate mai mare sau instalarea uneia suplimentare (spatiu e destul)

    Răspunde
  49. va salut!
    am un scuter electric de 2000w 60v 20 Ah și as vrea sa o delimiteze. Ma puteți ajuta cu o sugestie?
    în momentul de fata imi arata pe display o viteza de 42km la ora si testata are defapt max 28km.
    Plus ca și distanta este eronata, arata ca parcurge 1km si în realitate face vre.o 700m.

    Răspunde
    • din cauza ca bordul bicicletei este pentru 48V, probabil ca si motorul la fel iar producatorul a facut un upgrade la 60v. De delimitat, trebuie sa vezi ce conectori in plus are controller-ul, insa atentie, daca este supraalimentat motorul este posibil sa il arzi dupa delimitare.

      Răspunde
  50. Buna ziua. O bicicleta pliabila TILT 500 E se poate delimita? Are motor de 250W, 24V, 3 trepte de asistare, un senzor la pedale (PAS). Se poate sa existe un senzor de viteza in interiorul motorului care sa contribuie la limitare? Multumesc, o zi buna.

    Răspunde
  51. Salut. Asdori sa achizitionez un Controler de la dumneavoastra , insa am o intrebare legata de amperaj : are vreo legatura la modelul 36 V , 1000 W si amperajul ? sau viteza este legata strict de limitarea pe care o are din controler ?

    Răspunde
  52. Buna ziua! Am o trotineta electrica la care atunci cand apas acceleratia,in loc sa accelereze,ea schimba rotatia in sens invers a rotii motorhub. 36V 12AH 350W SI MOTORUL SI CONTROLERUL.Care ar fi cauza?

    Răspunde
  53. Buna ziua , Am o bicicleta electrica tornando TRD26, per total sunt multumit de ea insa , se comporta extraordinar de prost in panta , viteza scade la jumatate din ce normala de rulaj , ma referi la o panta progresiva de maxim 30° – 40° . Tin sa mentionnez ca nu este un defect tehnic ci este doar `puturoasa la deal` Ce optiuni imi puteti oferii?

    Multumesc anticipat,

    Răspunde
  54. Bună ziua,am cumpărat de la dumneavoastră o bicicleta zt 19 c ,și nu reușesc să anulez limitatorul viteză .Am decuplat firul alb dar degeaba .Mă puteți ajuta cu o solutie ? Mulțumesc !

    Răspunde
  55. Buna ziua.
    Am o tricicleta electrica BL-750, motor fără perii, 48V 500W. Merge cat merge după care brusc motorul se oprește ca si când nu se mai alimentează cu tensiune. Se aude doar un click de la un releu când accelerez. După un timp de pauza (câteva zile) își revine singur si merge din nou. Apoi povestea se repeta. A făcut de nou așa. Firma de la care am cumpărat-o s-a desființat la scurt timp după achiziție.
    Credeți ca problema ar fi in controller si s-ar rezolva daca as înlocui controller-ul? Mulțumesc.

    Răspunde
  56. Bună!
    Dețin de puțin timp o bicicleta (pedalec) 24 V 250 w
    marca Batavus
    Am încercat să o încarc ,după conectarea încărcătorului la aproximativ 1 minut se decupează încărcarea.
    Încerc din nou ,fenomenul se repetă…
    Pe display îmi apare uneori cod 0001 sau 0004
    Să fie controlerul cauza?
    Mulțumesc !

    Răspunde
  57. Bună ziua !
    Am o bicicletă electrică pedalec marca Batava
    Încerc să o pun la încărcat ,după conectare la rețea îmi indică practic că încarcă ( se aprinde ledul roșu)iar după aproximativ 1-2 minute se decupează și se aprinde ledul verde.
    Dacă repet operațiunea se întâmplă la fel de fiecare dată.
    Menționez că scot din priză încărcătorul și repet operațiunea.
    Am constatat că dacă suspend roata din spate și pedalez se aprinde ledul roșu de pe încărcător
    Bicicleta este 24V motor pe roata spate 250 W.
    Oare este acumulatorul defect sau altceva?
    În momentul deconectării se aude un zgomot de decuplare tip releu .
    Mulțumesc !

    Răspunde
  58. Am cumparat un controler de la voi a ajuns üntrun folie model ws3650ch-m15 886 36 v 350 w cum trbuie legat că absolut nimic nu e scris pe el

    Răspunde
  59. Buna ziua ! Am schimbat controlerul trotinetei cu aceiași parametri, 48 v 1000 w, funcționează , numai ca se învârte invers ?!?!
    Motorul este fără perii cu senzori hall. Ce pot face ?

    Răspunde
  60. Buna ziua,
    Am montat pe o bicicleta electrica Easybike,cu motor iMax de 350W,un controler asemanator cu cel de mai jos,pe care il aveti la vanzare:
    Controller universal 36V 350W – compatibil Display SW900
    Awina
    Pret 185 lei
    Singura diferenta la controlerul meu,este puterea de 500W.
    L-am combinat cu un display SW900.
    NU FUNCTIONEAZA!
    Pe display imi apare eroarea 008,care ar insemna probleme la acceleratie…dar bicicleta nu are acceleratie.
    Am identificat si am conectat firele de la alimentare,motor,senzori Hall,display,si senzor PAS.
    Senzorul PAS original era FAG,montat in monoblocul pedalier,dar l-am inlocuit cu unul care se gaseste pe internet,cu 5 magneti,si 3 fire.
    Nu am manualul controlerului,am doar instructiuni pentru display.
    Ma puteti ajuta cu un manual,sau o idee?
    Controlerul nu este cumparat de la dvs.dar aceasta nu inseamna ca nu voi cumpara niciodata nimic de la Bimax…Bicicleta este”Sport”,nu are aparatori si nici portbagaj,si sunt interesat si de controlerul universal care are dimensiunile unui card de sanatate si puterea de 350W ,daca este compatibil cu SW 900,sau cu C400,si daca aveti manual pentru el.Oricum,am observat ca sunteti cooperanti cu oricine solicita informatii,indiferent daca a fost sau nu clientul dvs.
    Multumesc anticipat!

    Răspunde
  61. Buna ziua,am o intrebare,bicicleta nu mai merge asistata,merge nu mai cu acceleratia,am desfacut la pedale, avea putin noroi,praf,am sters magneti,dar degeba,ce sa aiba,multumesc.

    Răspunde
  62. Am o bicicleta din Italia Atala E-Light cu un controler LSW 70A6G cu un panou comanda A790 Atala. In urma unui contact imperfect la baterie biciclta merge doar daca pedalez inapoi . Va multumesc anticipat.

    Răspunde
  63. Buna. Dețin o bicicleta electrica cu motor fara perii cu senzor hall. Motor in jur de 1500w baterie 48v 30a și controler de 48v 35a. Și nu mai funcționează. Mai exact in momentul in care conectez cele 3 faze galben albastru și verde (controlerul fara a fi conectat la baterie) doar cele 3 fire, roata o învârt foarte greu, cum ar fi acționată de o frana, iar în momentul în care deconectez cele 3 faze roata se învârte usor. Care ar fi problema oare? Controlerul sau motorul ? Va multumesc

    Răspunde
  64. Buna! Incerc sa repar o trotineta cu controlerul defect . Motorul e unul de 36v 350w cu senzori hall. Am cumparat de la voi un controler universal e80030-b care s-a dovedit a fi mult prea mare ca si dimensiuni si nu aveam unde sa-l bag dar am reusit totusi sa-l conectez sa vad cum functioneaza trotineta. Mi s-a parut ca e in regula si am returnat produsul cu rugămintea de a-mi fi înlocuit cu e80030 a care era mult mai mic si totusi cu puțin mai mare, motiv pt care am procedat la a tăia puțin din urechile de prindere . Am făcut conexiunile înlocuind de data asta mufele care nu se potriveau cu ce aveam eu si cind totul a fost gata am pornit la o probă dar am constatat că viteza de deplasare e extrem de mică de data asta, parerea mea ca undeva la pînă în 10km / ora. Va rog sa-mi spuneti ce pot face sau daca se impune un alt model de controler desi acesta corespunde cu motorul ca si caracteristici si mai ales ca trotineta a funcționat bine cu primul controler modelul cu „b”.

    Răspunde
  65. Buna ziua,
    Detin un scuter electric Aima Mine Plus si as fi foarte recunoscător daca ma ajutați sa l fac sa mearga mai repede, in momentul de fata nu depășește 45 de km, nu stiu daca are limita de viteza sau ce ar trebui sa fac.
    Va multumesc si astept un raspuns

    Răspunde
  66. SALUTARI tuturor!! Am o mica întrebare pentru toți cei cu scuter electric cu baterii gel (plumb) 4buc = 48 V , eu am un Gicin X14 sau (Bigșhot) in acte vreun să știu dacă acum mi-a ieșit bateria din garanție după 6 luni cam cat timp mai poate duce fara a avea probleme cu ea !!? Mulțumesc!

    Răspunde

Dă-i un răspuns lui ciocan ionut Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.