controller bicicleta electrica 36v

Probabil am omis să vă arătăm cât de ușor se poate scoate bateria din scuter-ul electric ZT-09 și încărca în altă parte precum în casă sau la servici, fără să te chinui să urci pe scări tot scuter-ul.

Uite că cineva inspirat, vazând video-ul de mai jos, ne-a atras atenția că nu am arătat cum scoatem bateria, nici unde este poziționată.

Începem prin a vă spune că bateria este poziționată exact sub șezutul scuter-ului care se blochează cu cheia folosită și la contact. După deblocarea ușii, scuter-ul arată chiar așa:

cum scot bateria la zt-09 ztech

Bateria, are în partea de sus un cablu cu o cuplă rapidă care face conexiunea între ea și partea electrică a lui Zt-09. Pentru a scoate cutia cu acumulatori din locaș, prima dată deconectăm cupla rapidă.

zt-09 baterii cablu

 

Ne folosim de ajutorul mânerelor care se rabatează pentru a transporta acumulatorul dintr-o parte în alta cu ușurință.

manere bac acumulatori zt 09

În final, bacul cu acumulatori la scuter-ul electric ZT-09 arată cam așa:

zt-09 bac acumulatori

PS: Scuter-ul electric ZT-09 este printre puținele vehicule din România care pot fi conduse fără permis, fără atestat, datorită faptului că este limitat la 25 km/h și nu depășește puterea maximă prevăzută de lege pentru a nu-l încadra drept moped.

Vezi aici toate specificațiile tehnice ale lui ZT-09

banner bimax

Categorie: Informatii, Tutoriale
Taguri: , , , , , , ,
Data postarii: ianuarie 30, 2016

6 comentarii la articolul “Cum se scoate bateria la ZT-09?

  1. Da, fara permis, atestat sau inmatriculat.

    Cum spui tu prietene.

    Daca intr-un caz nefericit intra in scuter un taxime”trist” ce ii spui?

    Stai sa vezi ca este bicicleta electrica ori ii spui ca este scuter electric dar stai sa vezi si sa nu crezi, nu trebuie inmatriculat.

    Ala ce imi va spune? Ba esti beat?

    Asta de la un om inspirat.

    Mai bine inspiratie multa decat sa te asiguri cu un dosar penal de la vreun Gargea!

    1. Ce nu inteleg oamenii care nu citesc codul rutier este ca nu design-ul unei biciclete o face bicicleta sau moped, ci specificațiile tehnice.

      În localitatea Poiana Stampe, județul Suceava, este de exemplu un Logan MCV de politie, dar din carton. Deși seamănă perfect cu unul original e doar un banner care ne fac atenți la limita de viteza din zona…

      Prin acest exemplu vroiam sa arat ca deși acel Logan de poliție de carton seamănă perfect cu unul real, nu plătește asigurare și nu a trecut pe la Rar din cauza că nu are specificațiile tehnice necesare.

    1. Durata de viata a unei baterii cu gel este de 400-500 cicluri complete de incarcare-descarcare. Depinde foarte mult cum e exploatata aceasta baterie si cum o intretineti pe perioada iernii.

      Sunt clienti care o schimba dupa un an dar sunt client care o schimba dupa 4-5.

      Daca nu o lasati sa se descarce de tot, daca nu o lasati iarna in inghet, daca nu o folositi o perioada lunga de timp si o incarcati odata la 30 de zile, va asigur ca bateria o sa aiba o durata de viata lunga…

  2. Cât durwază prima încărcare a bateriei? După prima descărcare, nu completă, a bateriei, de la cumpărare, a, pus încărcătorul în priză, iar după 8 ore încă nu s-a colorat becul în verde? De ce?

    1. Buna ziua, posibil problema la incarcator. Ce bicicleta aveti? Ati luat de la noi? (daca da, contactati-ne si va ajutam rapid).

      Chiar ca trebuie sa facem un articol frumos despre modul de incarcare a bicicletelor electrice.

Lasa un comentariu

Adresa de mail nu o publicam.