Nu știu dacă ai observat, însă de anul acesta în oferta noastră au apărut și produse marca Volta.

Cine este volta?

Volta este un producător de Vehicule Electrice dar și cu combustie internă, localizat în Turcia cu o fabrică frumoasă, deci producție proprie.

Incepând cu August 2018 au reușit să intre și pe piața din România, în principal cu o gamă restrânsă de triciclete electrice. Fiind aproape identice cu cele din gama Z-tech sau Tornado, s-au răspândit destul de repede mai ales în perioadele în care ceilalți producători nu au avut stocuri.

În acest articol o să vă prezentăm ultimele două noutăți ale acestui producător, în materie de biciclete electrice pe care noi le-am introdus chiar zilele trecute în gama noastră de produse.

Deaorece încă tendința în România este pentru biciclete electrice de tip scuter, dar asistate electric la pedalare pentru a nu necesita permis(am scris despre asta cu mult timp în urmă aici), Volta s-a adaptat și a venit cu produse tocmai în acest gen.

VOLTA VSR

bicicleta electrica volta vsr

Bicicleta electrica VSR îmbină cumva utilul cu fiabilitatea și spunem asta deoarece după cum vedeți în imaginea de mai sus, bicicleta are câteva caracteristici importante pe care le enumerăm:

  • Cadru solid – se vede în imaginea de mai sus seriozitatea cu care a fost construit cadrul, ideal pentru drumurile noastre, iar în partea din spate au evitat sudurile și au prelucrat mai mult tevile prin procese tehnologice;
  • Jantele solide – au evitat să pună jante cu spițe dacă tot au folosit un cadru așa de solid astfel, riscul de a le deteriora, tinde spre 0. Dacă ar fi să dăm un minus acestei biciclete electrice, acesta ar fi anvelopelor care sunt Tubeless (fără cameră). Nu avem argumente în defavoarea lor, însă oamenii am observat că le preferă pe cele clasice, cu cameră.
  • LED – Volta nu folosește becuri cel puțin la bicicletele electrice. LED-urile sunt foarte economice și tot mai ieftine, pe zi ce trece dacă ne uităm chiar și la cele pentru uz casnic.
  • UtilitateBicicleta electrică VSR are un suport de telefon pe ghidon, dar nu unul obișnuit. Acest suport are inclusă o priză USB de unde poți încărca telefonul în timpul plimbărilor. La urma urmei era de așteptat un astfel de beneficiu, nu mai facem nimic fără telefon mobil.
suport telefon cu incarcator pentru bicicleta electrica

Cam atât deocamdată despre modelul VSR. Dacă vor fi cereri, vom face un review dedicat și cu mai multe imagini, în acest articol ne-am propus să le prezentăm la modul general.

Volta VSN

bicicleta electrica vsn volta

Bicicleta electrică VSN se duce spre un design cât mai apropiat de scuterele electrice (asemănătoare cu bicicleta electrică ZT-09 din gama Z-tech), însă rămâne bicicletă electrică datorită pedalelor și caracteristicilor tehnice.

Ce ne-a atras atenția în mod plăcut la acest model:

  • LED – ca și în cazul de mai sus luminile sunt LED și de o calitate foarte bună. Deși farul din față pare extrem de mic are o luminozitate excelentă în comparație cu alte biciclete electrice.
  • Portbagaj – Deși nu se specifică, imaginile de catalog nu prezintă, VSN are o cutie destul de spațioasă în partea din spate pentru bagaje.
cutie portbagaj bicicleta electrica
  • Tehnologie – Bordul este mare, indicatorii de semnalizare de exemplu sunt și ei mari, poți să vezi martorii chiar și când soarele bate direct pe bicicletă deoarece folosesc LED-uri, nu becuri de 3W cu filament ca în alte cazuri.
bord bicicleta electrica vsn
  • Bateriile sunt de 22Ah, prin urmare autonomia este foarte bună, dar vestea cea mai bună este că VSN o să fie disponibil și în variantă cu baterie Litiu-Ion.

Cam atât pe astăzi despre noutățile noastre și ca de obicei, vă dorim cât mai mulți km!

banner bimax

Categorie: Informatii, Produse
Taguri: , , , , , ,
Data postarii: noiembrie 6, 2018

5 comentarii la articolul “Biciclete Electrice de la Volta

  1. Multumesc pentru informare !Interesante noutati !
    Mai ramane sa ne pice din cer….ceva bani …suplimentari,pentru a lua a doua bicii electrica !
    Vasile !

  2. Cred ca trebuie inbunatatita autonomia la care sa fie 60 de km asta este doar pe manual, si bareii nu pe plumb in rest cred ca veti reusii cu aceste triciclete zt 18 cred ca se vor cumpara dar trebuie inbunatatit cele mentionate mai sus pt a putea circula si pe timp nefavorabil.

    1. Bateriile cu Gel, desi sunt ieftine, iarna isi pot pierde pana la 50% din autonomie datorita temperaturilor reduse. Viitorul, este cu siguranta litiu-ion, Litiu polymer dar si alte tehnologii, insa deocamdata sunt piperate pentru buzunarele romanilor.

      De exemplu, clientii nostri au testat cu succes bateria aceasta pe triciclete cu un signur loc.

  3. Cum se scoate limitatorul de viteza la tricicleta electrica zt-15B acele 2fire albe sunt deconectate și mai sunt și alte fire deconectate tricicleta merge cu 25km/h.

Lasa un comentariu

Adresa de mail nu o publicam.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Cauta pe blog
Vrei sa primesti noutati?

bimax.ro
banner bimax
Articole populare
Social Media